Självklart.

Jag är den mest smarta på den jord. Och för att bevisa det ska jag ge ett exempel på det mest smarta jag gjort denna veckan. Jag la mig för att läsa klockan sju på kvällen idag. Och så somnade jag. Det är riktigt bra när jag ska börja jobbet tidigt imorgon (á sex på morgonen), eller hur har jag lyckats konstatera för er alla nu att ni inte hittat någon som tänker längre än mig?

I alla fall har denna dagen varit riktigt trevlig. Jag har tränat, gått på stan med syster och därefter för första gången på minst ett år umgåtts med min vän Linus. Det är intressant för vi kan snacka om allt oavsett hur länge sedan det var vi träffades sist, så vi tog en öl på marinan och bara pratade. Så som sagt, dagen har varit på topp för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0