En lååång dag!

Jag steg upp klockan sju imorse. Ohja, detta för att bege mig in till Malmö med världens bästa fru, Mika! Denna stunden kantades av många skratt, mycket prat om diverse roliga grejer och shopping. Det var helt enkelt en helt underbar och spontan grej vi gjorde. Jag tror att de spontana handlingarna är de som är bäst!

Efter det blev det jobb, och även idag blev det problem. Detta problemet kallas för påkörning av djur. Och detta skedde utanför Tomelilla, medan vi var i Svarte. Tåget blev inställt och vi stod och väntade på ersättningsbuss. Därefter körde det på som vanligt. Och jag kan även tillägga att det var riktigt lugnt på tåget, konstigt nog. Konstigt eftersom det hade varit match och möllevångsfestival. Men en mycket nöjd Angelica.

Nu ska jag sova, innan jag är helt död. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0