Tränings- och mattips för dagen!

Denna dagen har jag köpt en pilatesboll och en träningsmatta. Eftersom jag själv vet om att jag älskar pilatesbollen med alla sätt man kan träna på den på så var det en bra investering. :) Om ni själva funderar på att köpa en sådan kan jag bara rekommendera den, ett helt underbart träningsverktyg som gör allting mycket lättare och skonsammare. Och om du redan har en pilatesboll ger jag dig här en sida med alla sorts övningar. Vissa som jag redan har kört och andra som jag kommer kolla upp så fort jag fått mina träningsredskap.

http://www.balansboll.nu/

Check it out!


Och idag har jag kört på väldigt strikt. Till frukost åt jag skinka (gasnska mycket), lite halvtorftligt men ändå mättande, med ett glas vatten.
Till lunch åt jag paprika och ett 10-minuters ägg. Ett glas citronvatten.
Middagen åt jag fläskkotlett med kokta morötter och sås. Två glas vatten
+ att jag druckit väldigt mycket kaffe och vatten utöver detta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0