"Har ett förhållande"..

.. jag fick reaktioner på detta, i flertal och åter massor.. Men efter att människor såg vem som "var" min pojkvän fick jag otroligt mycket uppmärksamhet.. och nej, uppmärksamheten var INTE från mina vanliga vänner utan det kom från ett annat håll.. "vänta lite nu.. är din pojkvän ditt ex bästa kompis?"
Sure! Självklart att han är min pojkvän, vi har ju varit kära jättelänge.. hmm..

Vi kan säga att detta var ett experiment, för om jag ska vara ärlig är jag SJUKT trött på att vara den personen som alla av någon anledning ska tycka synd om. Skaffa något annat expar att snacka om, och sluta rita upp era egna imaginero-scener i huvudet! Nej, vi gjorde inte slut för att mitt ex "varit otrogen" (något som jag betvivlar så mycket att jag skrattar åt skämtet nuförtiden) och inte heller genom ett stort bråk. Vi hade varit tillsammans i flera år, det hade runnit ut i sanden, och så spännande var det uppbrottet.

I alla fall var experimentet intressant, reaktioner tolkas riktigt olika och det var skönt att vara "the bad guy" för en gångs skull. Hoppas ni haft roligt när ni tisslat och tasslat om det här, jag har själv haft ganska roligt när jag tittat på.

Men jag kan rekommendera att om ni vill ha lite spänning i vardagen kan ni ordna till det själva istället för att snacka om andra. Det här exparet satte punkt för länge sedan och det är sjukt irriterande att inte vissa andra kan det.

Nej, mitt förhållande med en viss person var helt enkelt ett skämt och en rolig grej, förlåt om vissa personer tog illa upp.. men allvarligt, hur seriöst trodde ni att det var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0