..

It's funny how feelings changes so fast.

Än en gång sitter jag här, än en gång förundras jag över att jag inte har så mycket att skriva om eftersom att mitt huvud alltid svämmar över av olika tankar..

I måndags kom jag hem från England.. men det var i Tisdags jag kom till skolan igen. eftersom jag sovit i högst tre timmar den natten och nästan dygnat natten innan var jag lite trött. Jag sov på tåget. Inte vilade, utan sov! Efter skolan sa en av mina klasskamrater som jag brukar ta tåget med att det inte gjorde något om jag tog snabbtåget, så jag gjorde det. Ni som åker från Helsingborg till Malmö vet också att snabbtåget åker till Köpenhamn/Helsingör. Jag hade haft lite medvetande vid Lund eftersom jag kommer ihåg när tåget sa "Nästa station är Lund, Lund, the next station is Lund".. Därefter kommer minnet av mig när jag tittar upp, ser att vi är på Malmöstation och det är en massa nya människor på tåget. Jag hör det pipande ljudet från tåget som säger att nu är det dags att åka, springer ut ifrån tåget och då stängs dörrarna. Jag hade inte varit glad om jag hade vaknat upp på öresundsbron, tänk att betala den avgiften för att man somnade på tåget.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0