Boende

Min lägenhet är kallare än istiden, eller nästan i alla fall. Det är ingen bra idé att vara där och göra allt för att få lunginflammation. Det är elementen som inte har luftats på evigheter, det är jag säker på! Så nu sitter jag där och betalar pengar för något som jag inte ens har glädje av. Jag åkte till mina föräldrar idag, det är inte världens roligaste att frysa ihjäl, I'm telling you! Johanna och Marco är mina vittnen för att det är ett ställe glömt av kära gud! Så jag åkte till Ystad för att hämta en skiftnyckel, och hoppas på att jag inte lyckats förstöra hela rummet imorgon när jag själv ska försöka lufta de förbannade elementen. Annars älskar jag min lägenhet faktiskt, det är så otroligt skönt att ha något som är ens eget, en liten oas där jag kan göra lite som jag själv vill. Visst saknar jag människor, jag är en för social människa för att bo så isolerat som jag gör, men det kan ju alltid vara en idé att bli vän med grannarna.. även om de grannarna som är där är par allihop. Den personen inom gångavstånd från min lägenhet som vet vem jag är och som jag faktiskt snackat lite med är killen på McDonalds, och hur hemskt är egentligen inte det? Inte för att jag har något emot honom, han är sjukt trevligt, men jag hade kanske kunnat träffa honom genom något annat ställe? Däremot har jag inte varit på det gudsförgätna stället på evigheter, efter att ha läst snabbmatslandet vill jag inte se röken av sådana restauranger och än så länge har jag lyckats riktigt bra, lite synd dock med tanke på att jag har slutat träffa min enda "imaginaro" kompis ^^

Men, jag ska vara glad att jag har en lägenhet och att hyran är så låg som den är på ett så bra ställe ^^ Dessutom har jag mina ystadbo, lundbo och helsingborgare :D

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0