Bloggen återuppstår efter snart en vecka.

Ännu en gång är jag sämst. Men jag skyller än en gång på att jag varit alltför trött för att ens tänka på att det finns något som kallas för blogg. Det låter faktiskt riktigt bra.

Jag har insett att jag jobbat 188 timmar denna månaden, så om någon skyller på att den inte varit ute i brist av tid kommer jag skratta den människan i ansiktet. Jag har både gått ut och festat och jobbslitit. Men det blir pengar för mödan och jag kommer antagligen få panik av summan som kommer ramla in på kontot. Kan vara en bra idé att göra ett sparkonto. Och ja, det ska jag.

Mika har fyllt år, hennes dag skulle firas men slutade i att hon och Linn åkte hem och jag däckade i sängen som fortfarande hade överkast och prydnadskuddar etc. Dagen efter vaknade jag med kläderna på.. jag tror jag var rätt trött.

Idag fick jag finbesök från Helsingborg. Marco och Isabell komer ner hit och gjorde min dag roligare. Jag visade dem runt i Ystad, men eftersom jag själv är blind för allt som är av värde här nere tror jag var en ganska dålig guide. Jaja, de fick se mer än vad de behövde! Det brukar ju vara så.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0