Smartass.

Idag när jag var på SATS började tjejen i receptionen snacka med mig och frågade "Du vet om att du har ett rikstäckande gymkort?".. Jag stod ett tag som ett stort frågetecken och hon fick sedan förklara vad detta nya fenomen betydde, rikstäckande är precis som det låter, jag kan träna på vilket SATS-center jag vill i Sverige. Det nödvändiga av att jag skulle behöva träna på ett gym i Uppsala eller Norrköping har jag inte riktigt insett men eftersom att jag är så enormt korkad att i min ivriga stund inte riktigt kollar upp avtalet så ska jag nu försöka göra det bästa av situationen och träna med mina vänner i Helsingborg också, tyvärr finns inte SATS i Ystad, haha! Dessutom är det ju alltid trevligt att jag kan träna när jag reser.

Imorgon ska jag springa milen för första gången detta året, önska mig lycka till! Om jag inte orkar springa får det istället bli powerwalk. Nästan lika effektivt.

Laddar just nu upp med en massa vatten för imorgon. Menmen, berättar imorgon hur det gick.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0