26 april

Goddagens!

Jag har sen jag sist skrev upplevt en jättehärlig helg. Jag har tagit det lugnt på fredagen och festat på lördagen med Mika, Johanna, Isa och Nea. Såg dock inte skymten av Isa och Nea på ungefär hela kvällen och Johanna kom hem väldigt sent till Mika vilket gör att det var mest jag och Mika som festade, och det var en perfekt kväll! Jag följde rådet, varannan vatten men lite svårt blev det däremot när fyra tequilashottar radade sig upp framför mig när vi var ute (så går det med försenade födelsedagspresenter), men den ena fick Mika och de andra varvade jag med vatten. Jag träffade även Robin ute vilket gjorde kvällen ännu mer perfekt!

Jag har däremot inte träffat älsklingen alls sen jag skrev mitt förra blogginlägg vilket gör att jag har lite absistensbesvär.. Men så går det visst när två personer som har sjukt fullspäckade scheman försöker hitta tid att ses och de båda inser att det faktiskt inte var så lätt. Men jag har alltid trott på att det gör ett förhållande gott att inte ses varje minut och det visar sig ganska starkt också på mig och Kristian.

Förra veckan fick vi ut våra hemtentamen som ska vara inne nästa vecka, frågorna är så flummiga att inte ens Di Leva skulle förstå dem men det kommer säkerligen gå bra då vi bara har flummat den senaste tiden och jag har blivit riktigt bra på det. Önska mig dock lycka till!

Idag kommer bli extremt mysigt, först ska jag ta en fika med Isa (trevligt värre då jag inte fick så mycket tid över till henne i lördags) och därefter ska jag äntligen få träffa Kristian som har möblerat om hela sin våning. Så nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0