weekend

När jag började 7-an så började jag också på en ny skola, alla var helt plöstsligt så mycket större än mig och jag ville ju helst springa därifrån. Jag började lite snett, så blyg som jag var, tror knappt jag snackade med någon.
Men thank god for angels,
Efter kanske tre eller fyra dagar fick jag kontakt med en person som gick ett år över mig. Hon är antagligen den personen som jag känner som är mest full av liv, och hon smittar av sig på andra.

Jag blir lika sprudlande när jag är med henne och glömmer helt enkelt vartenda bekymmer i världen, och inte nog med det, vi har samma intressen. Dans, sång och glädje. Detta behöver jag.

Och därför ska hela denna helgen spenderas med henne, jag ska komma tillbaka till den sprudlande Angelica ett tag och inte bara vara allvarlig ;)

Vi ska va i Malmö, om ni vill kan ni gärna hänga på ut ikväll
ni har ju mitt telefonnummer :)




Underbara vän :)Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0