Weekend just ended..

.. and I feel great! Om man då bortser från det här "båda är blyga"-grejen. Speciellt om den ena blir svartsjuk om den andra bara dansar med en kompis. Nej, sånt ger mig huvudvärk!

Men att jag klarade omtentan, har festat och just precis sett 2012 med världens bästa Johanna och Robin gör det hela så mycket bättre! Tack så jättemycket för denna helgen, I will remember it for the next time!

Nu så är det nya tag som gäller och en annan tenta är snart här.. åh så jag gillar dessa nervbrytande utmaningarna.. de ger verkligen mitt liv lite extra krydda (som om jag behövde det.. jag har tillräckligt spicy som jag har det.. men men, välkomnande ändå)

Jag lever för mina helger.. och nästa helg är redan uppbokad, and I love it! På fredagen blir det premiär av New Moon och denna ska jag se med Rebecca, Olly, Steven och Sarah. Och därefter på lördagen blir det fest.. alltså Öja såklart! Och det förhoppningsvis med Mikis (var bara tvungen att skriva det) och Emmylie. Skulle verkligen ha varit nostalgi på hög nivå!

En annan lite mer ledsam sak är att jag nu har sett klart Buffy, hela serien med alla säsonger är klarsedd och frågan är då.. ska jag se om den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0