The sun is shining in Helsingborg..

.. och jag är på väg därifrån. Än en dag har använts till skolarbete, men jag blir inte trött på det. Nej, tvärtom, det är där jag ska vara och jag känner mig hemma. Det känns skönt att veta att jag passar in där och ännu skönare att ha människor med samma intresse som mig. Jag älskar det och jag tycker om dem allihopa.

Nu är jag på väg till Simrishamn, och det är ca 3 timmars resväg, inte direkt en favorit men jag klagar inte. Att jag är glad är på grund av att jag ska se Nicoles föreläsning. Och det självklara är såklart att jag ska se Nicole uppträda. Alltid lika roligt och jag bryr mig då inte om dessa tre timmar, de kan istället användas flitigt till skolarbete och liknande.

Solen skiner förfullt och jag hoppas att det är över hela Skåne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0