I can live without anything but friends and family..

.. så sant, så sant. Och jag tror inte att jag förklarat det tillräckligt många gånger för att vissa personer ska förstå hur mycket de betyder för mig.

Ni som känner mig vet att jag, för inte så länge sedan, gjorde slut med min pojkvän. Eller ja, it has been a while.. men mina dagar har gått så fort så ibland vet jag inte ens vad det är för datum. Han var en underbar människa och jag har delat mycket med honom, dessvärre var vi inte rätt personer för varandra. Någon av oss. Resan som gått efter har varit mycket gropig och det har till och med funnits stup som jag tyckte om att falla ner för, but here I am. Och överlevnadsinstinkten verkar vara starkare än någonting. Jag märkte att jag faktiskt klarar mig utan den sortens kärlek, jag är till och med starkare, vare sig man tror det eller ej.

Som sagt så har det ju såklart gjort ont emellanåt, men eftersom underbara vänner har låtit mig få prata ur mig har det inte varit svårt och jag tackar dem alla för deras tålamod. För deras tillgänglighet och för att de helt enkelt bara är de. Jag skulle inte ha klarat mig utan er. Jag hade ju kunnat försöka, men jag hade inte kunnat stå upp lika snabbt om det var er jag förlorade, antagligen hade jag legat på marken ett bra tag utan att ens kunna röra mig.

Därav rubriken, ni är allt! Jag är ledsen om det ibland inte har framkommit och ibland har mina prioriteringar varit lite tveksamma men jag vet själv var jag står och jag vet vart jag skulle ha stått om jag inte haft er.

I love you, more than you know
:):)Älskar <3
Många personer saknas på bilderna, men ni betyder minst lika mycket. Ni vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0