work...

Igår jobbade jag för antagligen den allra sista gången på Cherry.. jag älskar det stället men mina studier är viktigare. Men jag var också väldigt observant på hur mina spelare skötte sig, och det är underbart och ibland riktigt irriterande.

Jag har ett bord framför mig, jag är till för att spela spelet Black Jack med och något annat spel är helt enkelt uteslutet. Jag är inte till för att krama om, pussa på och definitivt inte att gå på "efterfest" med.. men konstigt nog är det DET alla tror att jag är till för.

Igår var det tre killar som gav mig kramar, en av dessa pussar mig på huvudet (jag blev lite förvånad över detta djärva tilltag) och det var ett antal som sitter och väntar att jag ska se dem i ögonen.. men mina ögon är fixerade vid någon annan som jag hade gett alla pengarna i världen för att den personen skulle vara lite mer framåt. Till slut blev väll en av dessa killar trött på att vänta på att jag skulle ge honom en vink, som om jag någonsin skulle göra det på jobbet, och frågar om jag vill följa med på efterfest till gud vet var och jag ler och säger ett bestämt nej och jag måste faktiskt sova.. då går han därifrån med sina marker som jag gärna hade vunnit tillbaka men tyvärr, jag säljer mig inte riktigt så lågt.

Förresten, jag ska festa hela denna helgen för johanna säger att jag ska göra det, någon som vill gå ut med mig? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0