Tidsoptimist?

När jag är på väg mot tåget hemma hos mamma och pappa börjar de bli lite oroliga. Jag går för det mesta prick - 2 minuter över. När jag tar bussen hemifrån till Centralen kommer jag alltid i sista minuten. När jag ska vakna sover jag i minst en timme till. När jag ska träffa mina vänner är det de som får vänta på mig.

Så här var det inte för ett halvår sedan, då var jag alltid 10 minuter före allting, what happened? Jodå! Jag skyller på den akademiska kvarten! Helt plötsligt har jag som alltid varit så noga med tiden börjat tro att jag har 15 minuter extra på mig vart jag än ska gå, som om tågen skulle vänta på mig! En av gångerna så kom jag faktiskt till och med in på tåget och så stängdes dörrarna, det är fett nice! ;) Än så länge har jag inte missat något men snart är det på väg.

Men även lite större saker har jag blivit lite mer optimistisk över tiden men och det märks nu. Vad är det som har hänt? :O
Julstädning, julpyntning, köpa mat inför julen och julklappsinköp står fortfarande på listan och med det även snöbollskrig. OMG, two very hectic days is in front of me.
Wish me luck! :D

By the way, London 22-25 med Johanna. Vi ska hälsa på Louise. I just can't wait! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0