surt sa räven om rönnbären

I ett av mina äldre inlägg berättade jag ju om hur jag inte tycker om att killar rör på mig när jag är ute och dansar, jag är en av de tjejer som inte klarar av det här med närkontakt med en person jag aldrig i mitt liv har träffat. Som sagt, jag är ute för att dansa och ha kul, inte hitta senaste strulet.

Detta är däremot inte något som Mr Alkoholpåverkad i fredags verkade förstå. Efter dans och allt ståhej ska jag köpa en hamburgare, Mr Alkoholpåverkad kommer från ingenstans (jag känner honom inte, har aldrig sett honom i mitt liv) och håller om mig och försöker tafsa på mig på alla möjliga ställen. Jag ger honom ett bestämt nej och tar bort hans arm/hand från mig som jag hellre hade velat bryta av men eftersom att jag är en good girl (för det mesta) så gjorde jag också en snäll handling, typ den snällaste handlingen jag hade som alternativ just vid det ögonblicket. Han tittar på mig, "Men kom nu.." och tar sin arm om min hals och nästan stryper mig, för mig är detta ett hot. Jag tar bort hans äckliga arm med all min kraft "Om du rör mig igen slår jag ner dig".. kanske inte så trovärdigt så liten som jag är men skitsamma, de andra killarna runt omkring mig backade upp mig. Då vågar han säga "Du var inte så snygg ändå.." och tittar på mig resten av min tid på Max.

Surt sa räven om rönnbären


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0