Shopping

.. i love it! Speciellt när väldigt mycket är på röda prislappar. Idag har jag köpt min nyårsklänning, nyårsskor, smycken och sen en oversize t-shirt till ikväll tillsammans med smycken.

Anton fyller år idag så även han fick något, ett till spel.. jaa, jag brister på kunskaper i vad en 10-åring vill ha i julklapp och födelsedagspresent. Men jag fick high score ändå! Både spelen har han velat ha :D

Ikväll blir det personalfest med bar a bar och sedan öppnas även stället för allmänheten. I am going to have a wild night, synd att fontänen inte är igång. Annars hade nog det badats i den igen.. I promise ;)

Nu ska jag vidare till bror och hälsa på :)

Blir kanske uppdateringar sen, känns inte som om jag skriver något nyttigt just nu xD

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0