new dress

"short and backless" - låter bra. kanske lägger upp en bild på den senare.

För övrigt träffade jag otroligt många människor jag kände vilket också det gav en del av vardagen. Men jag hann inte riktigt med allt jag skulle, jag skulle även se om det fanns några high heels och kanske ett par handskar. jaja , what's tomorrow for if not doing what you didn't do today..

Jag sitter fortfarande och väntar på mina hårprodukter och hoppas att de kommer innnan fredag ;) dessutom måste jag köpa hårfärg igen eftersom det har blivit utväxt och är inte så glad över det.

En annan sak som är bestämd nu är att jag ska hjälpa en vän med hans projekt, en musikal som han gör. Det ska bli riktigt roligt att hjälpa honom med detta eftersom han själv har varit en ängel vad gäller att hjälpa mig med mitt gamla gymnasie-projekt.


Kommentarer
Postat av: Mika

SVar: Tack så mycket!! :) Förresten så blir det nog inte fest för mig i helgen. Jag känner inte alls för det :S

2009-12-02 @ 08:51:15
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emily

JAG VILL SE BILD PÅ KLÄNNINGEN! Jag behöver en själv... hahah. var köpte du den? pris?



LÄGG UPP BILD.(A)

2009-12-02 @ 16:48:32
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0