job searching for this summer..

.. and what did I find? :P

Haha, jag har nog berättat för de flesta om världens mysigaste bar som befann sig på Naxos. Jag och mitt ex brukade gå dit varje gång och jag har för mig att han också tyckte om detta stället. Jag hade glömt vad stället hette, såklart, men minnet av levande facklor, härlig musik och cozy soffor var väldigt starkt i mitt minne. Även barpersonalen var sjukt trevlig och bara det stället gör att jag någon gång skulle vilja åka tillbaka till Naxos.

I alla fall så sitter jag och letar jobb som en idiot inför sommaren för jag har lärt mig att man ska vara snabb när det gäller sådana här saker.. jag är inne på Greece och så står det om barwomen på Naxos, jag klickar in och jag hittar detta stället. Jag ser det framför mina ögon och är faktiskt väldigt sugen på att söka, även om jag redan bestämt mig för att jobba som animator på någon av alla hotell... men det skulle ha varit riktigt nice att åka dit någon gång och jag funderar verkligen på att åka dit någon gång i framtiden, speciellt nu när jag kan namnet på det. Trata. Jag kommer ihåg det nu eftersom jag tyckte att det lät spanskt.. men mamma säger nu att det är en sorts förkortning på restaurang. Intressant.. de har faktiskt till och med en hemsida.
http://www.trata.gr/
Check it out ;)

I alla fall så har jag inte sökt det jobbet.. men jag har på en timme skickat CV till ca 10 ställen i Grekland. Om det är någon mer som också vill jobba kan ni ju alltid höra av er, skulle ha varit trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0