Helsingborg blev Malmö..

.. idag skulle jag va duktig och åka in till Helsingborg. Skulle plugga och göra seminarieuppgiften klar med Marco. Riktigt bra gick det med det, när jag väl var inne i Svarte med tåget (ca 5 minuter från Ystad) mådde jag så illa som bara en bakfylla.. eller vinterkräksjukan.. kan göra. Men det var ju bra! Tummen upp för Angelica och alkohol(Y). Att jag fortfarande mår illa efter ett och ett halvt dygn är inte likt mig men en gång ska väll alltid vara den första, och sista..

Så istället för att träffa Marco och vara duktig med skolan åkte jag hem till mig och var duktig med att plocka in mina diskade tallrikar, plocka iordning lite, äta och diverse saker. Så förmodligen blir det att åka till Helsingborg imorgon, om min mage tillåter mig :P Men det gillas ändå (Y)

Senare ska jag träffa sis och Tim, de har varit på bio så ska va med dem efter det ^^ haha,

ciao

by the way, varit på Malmö C på sistone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0