God Jul!

I år är jag en halvtimme för tidig än 18 timmar för sen, som jag annars alltid brukar vara. Idag har det varit ståhej här hemma med både städning och julpyntning. Det är så otroligt mysigt här nu och jag hade nog gärna velat ha jul året om.. fast möjligtvis att det inte blir så märkvärdigt då. :P

Mammas och pappas julklapp är något riktigt extra från oss systrar och detta slår alla mina andra julklappar jag någonsin köpt, men det var det väl värt! Jag hade gärna velat berätta för er alla vad jag ska ge men tyvärr läser mamman min bloggen så det blir lite fiasko på det sättet.

Ni får i alla fall en stor kram från den här bloggaren som är på ett riktigt gemytligt humör, om jag hade haft skägg hade man nog kunnat ta mig för den där tomten som visas på Kalle Ankas jul. ;)

God Jul kära vänner, och här nere får ni en julklapp från mig. Min favoritfilm som av tradition har setts på varje jul, men denna visas inte på tv i år.
Musse Piggs julsaga :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0