for some reason..

Jag är lycklig, nej mer än det. Och av någon anledning kan jag inte sätta fingret på vad det är. Men jag är lycklig, jag har glädje i mig som är på väg att spricka ut i ett leende. Förundran över att jag inte vet vad detta kommer ifrån sitter jag och tänker på vad som varit, vad som är och vad som är på väg att hända. wait! nu vet jag vad det är som gör mig glad, det är något som är och något som är på väg att hända. Det är där fokuseringen ligger, det är underbart att ha fokuseringen på ett mål som jag själv vet gör mig glad. Jag tror det är något alla människor måste göra för att ha en stabilitet i sitt liv, inte koncentrera sig för mycket på det förgångna utan vara med i nuet och tänka ett snäpp längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0