;)

Två busy days, och det håller fortfarande på!

Julen är en favorit, den kanske inte fortfarande har det där magiska som man kände när man var barn men det är ändå något visst med julen. Jag har i alla fall haft det underbart och gosat extra mycket med mina syskonbarn. Eftersom Anton börjar bli stor nu får jag passa på, kanske blir lite pinsamt sen ju. Haha ;) Jag har fått allt möjligt, men väldigt mycket parfymer och badgrejer, tackar! :D

Men det finaste fick jag av Anton. Han hade gjort ett nyckelskåp till mig, en riktigt häftig konstruktion som jag kommer hänga upp där hemma så den syns. Jag är riktigt stolt över honom!

Mamma och pappa fick sin julklapp från oss systrar. Julklappen var riktigt uppskattad och var faktiskt en Minisemester, så nu är det bara för dem att åka iväg. ;)

Nej! Nu går jag tillbaka till familjen, har spenderat för mycket tid framför datorn (hela 15 minuter).. Men jag uppdaterar snart igen förhoppningsvis!
(dock ska jag först ut och shoppa imorgon, sen träffa Hans i simrishamn och därefter festa.. så vi får se hur pigg jag är på bloggen)

Men som sagt, tack så mycket alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0