. . .

Denna helgen har spenderats utanför festandet, konstigt nog då jag sagt att jag ska festa varje helg till nyår.

Men helgen spenderades alkoholfri och med sis, vi tittade på en massa filmer och jag orkar inte dra upp alla dessa filmer. Vi var även på julklappssökning och det enda jag hittade var Antons present. Och nu är det bara alla grown-ups kvar. Jag har även firat det lyckliga tu, mamma&pappa, på deras tjuguårsdag!

Jag läser boken Snabbmatslandet för skolans räkning, och om ni någonsing bestämt er för att aldrig mer äta på McDonalds så kan ni alltid läsa den här boken. Den hjälper er på långa vägar! Jag tror faktiskt att jag kommer gå ner 10 kg efter detta för äta ute är knappt ens något alternativ längre.. NEJ! grönsaker från och med nu, goodie (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0