Dans, grillad kyckling och snövit..

Hela veckan var det bestämt att vi skulle till Öja. men att vi först skulle vara hos Johanna. Men planerna blev lite oklara i och med snön. Det var nästan helt klart att vi skulle vara hemma hos mig, men till slut så kunde vi ändå vara hos Johanna, något som jag är mycket glad över! Kvällen var skön som fan, vi dansade som fan och förutom en kille som blev slagen i ansiktet av mig (ingen tafsar, så är det bara) så var kvällen helt problemfri! Jag träffade så sjukt många människor där and it was a blast! Detta får fortsätta i alla fall en gång varje månad. ;)

Johanna sov över hos mig, en väldigt bra idé med tanke på hennes hus ute på landet, haha ;) Vi sov till två, riktigt nice. Därefter köpte vi presenter till Johannas pojkvän och pappa och sen gick vi och köpte grillad kyckling. Detta blev både frukost, lunch och middag för mig ;)

Kvällen spenderade jag däremot hemma hos sis, vi tittade på Snövit. Jag tror jag missförstod lite väl mycket när jag tittade på den filmen. Men repliker som "vem gjorde hon?" måste helt enkelt kommenteras! Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0