"anything legal or nonlegal"

Jag sitter inne på en internationell jobbletarsajt, där de av någon anledning inte har delat upp människor som söker jobb och människor som söker arbetare. I alla fall så hittar jag till slut en person från Israel som har som rubrik "anything legal or nonlegal".. HAHAHA , that's the way to go!! Jaja, han visar ju i alla fall stort engagemang, jag kanske också borde pröva det? I alla fall var det en person som nappade på hans desperata vädjan men tyvärr var det ett lagligt jobb (skrev han i alla fall..) man vet aldrig, kan ju alltid vara nästa självbombare. Jag tycker detta var extremt roligt men samtidigt får jag väll se det som en utmaning, hur desperat ska det se ut som man är i ett personligt brev egentligen? En intressant fråga.. det ska jag nog faktiskt utveckla mer på.. men för tillfället så fortsätter jag läsa jobbannonser vilket jag av någon anledning ser som rogivande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0